Visar inlägg med etikett
frukost i Bertil
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
frukost i Bertil
.
Visa alla inlägg
onsdag, maj 04, 2011
Här är vi vid allra första frukosten i Bertil. Vi är vid Trandansen vid Hornborgarsjön på premiärturen till Götet. Det var "bara" 250 tranor där - och en massa sångsvan som sprang på vattnet. (tränar bildupplägg) kiki
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)