Visar inlägg med etikett frukost i Bertil. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett frukost i Bertil. Visa alla inlägg

onsdag, maj 04, 2011







Här är vi vid allra första frukosten i Bertil. Vi är vid Trandansen vid Hornborgarsjön på premiärturen till Götet. Det var "bara" 250 tranor där - och en massa sångsvan som sprang på vattnet. (tränar bildupplägg) kiki